dag 10 - mina drömmar

Jag är en människa som drömmer ganska mycket tror jag. Men två stora drömmar är:

  • Att kunna behålla Caga tills hon blir gamling och går bort. Just nu som tävlingshäst och sen som pensionär/avelssto. Det hade varit underbart att veta att hon alltid kommer att vara min och ingen annans. Att hon alltid kommer få ett bra liv, där jag har kontrollen.
  • Att ha en stor, lyxig gård nere i Skåne. Nära vattnet och med mycket mark. Självklart ska det vara en lyxigt stall, murat och med mörkt trä, ridhus, ridbana, "travbana/konditionsbana" samt fina hagar och ridvägar. Drömgården helt enkelt. Det skulle dessutom inte vara fel att kunna jobba med det på heltid, lite beridare i utbildning och tillridning skulle vara en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback