dag 9 - mitt bästa hästminne

Jag har många fina minnen och alla har betytt otroligt mycket, speciellt under perioden. Men det bästa måste nog ändå vara när vi köpte Caga, eller egentligen när hon gick igenom besiktningen och jag insåg att jag efter så mycket längtan äntligen skulle bli hästägare, på riktigt! Hela den morgonen + förmiddagen var jag så galet nervös, jag hade sån kramp i magen att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Vi hade gått upp i pris mot vad vi sagt att vi skulle men pappa sa hela tiden "du kan övertala mig det mesta, men någon sjuk/skadad häst kommer jag aldrig att köpa".

Sen hörde jag dom härliga orden som vet sa "nämen det här ser bra ut, finns inget som jag skulle stått över en affär". Lyckan var fullständig, första sms:et fick mamma och andra fick min bästis Linn som tipsat mig om denna underbara häst! Lyckligare tror jag aldrig att jag har varit, och jag har helelr aldrig ångrat mitt val.

Första bilden på oss tillsammans, och det är fortfarande en av mina absoluta favoritbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback