DAMP!

Jag är sååå sjukligt arg, jag vet inte om ni minns att jag sa att jag aldrig fick skriva tentan förra veckan för att det avr köer i 100 år... så jag skrev den i onsdags i stället, dock var den mycket svårare och jobbigare så jag vet inte om jag klarade den eller inte (ser inte så ljust ut) och nästa omtenta har dom lagt i augusti :S :O, hur fan dom nu tänkte med det, så om man måste göra den då så kommer ju inte de resultaten in i tid för sökningarna till hösten. Så om jag inte klarade den så kommer jag inte in till hösten, vet ni huuur surt det känns att inte kunna plugga till hösten (som varit min plan i ca 2 år) pga en tenta som dom asen ahr lagt i slutet på augusti. Jag ska fan döda någon känner jag. Sjukt sur och sjukt arg är jag. Vad fan ska jag göra i ett helt år? Visst jag kan kanske hitta något jobb men det är inte lätt och det var absolut det jag INTE ville, för jag hatar att jobba med saker som jag itne tycker är kul. Det är på tok för segt och jag ville verkligen inte det. Sorry för megatråkigt inlägg men jag behövde verkligen skriva av mig kände jag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback