De senaste dagarna...

De senaste dagarnas ridning har väl varit lite si sådär. Igår var hon riktigt jobbig, springig, stark och tittig. Hon var ett ånglok typ, och försökte jag göra förhållningar så rusade hon bara ännu emr och tog jag tag lite så fick hon damp och körde upp huvudet. Fanns inte så mkt att göra, jag fokuserade till slut mest på att få henne stadig, avslappnad och lugn. Gick väl ganska bra mot slutet, och direkt när det släppte så avslutade jag passet och nöjde mig med det. Tidigare dagar har hon var lite loj och sådär men ändå helt okej, har ridit igenom delar av LB:3 och tränat på skänkelvikningar och 10-meters volter i mängder.

NU återstår att rida igenom hela LB:3 och sen börja rida lite delar från LA:3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback