övningskörde

Det ser ju ut som om jag kommer få köra själv den 4:e till Tjörn (har ingen skjuts), möjligtvis att Oliver kan köra men nu är jag så pass taggad på att köra själv så jag hoppas jag ska lyckas med det. Dessutom var det bra att det blev så för då var jag tvungen att börja, istället för att skjuta upp det så fick jag sätta igång på momangen! Premiärrundan var igår, gjorde allt från början helt enkelt, backa in och koppla på transport, köra, svänga, backa osv :)

Det gick faktiskt skapligt tycker jag, köra framåt och ta ut svängar var ju inget konstigt alls. Precis som vanligt typ, bara ta ut svängarna något extra, köra lite långsammare och sen får jag skippa min miljökörning :P måste gasa mycket mer innan jag växlar men det är ju ingen direkt svårighet. Sen åkte vi till en parkering och det var dax för att backa, fick först backa lite öppet för att sen krångla till det lite och backa på en smal väg och runda trottoaren. Hmm lite hjärngympa är det allt, jag var väldigt förvirrad ibland men överlag gick det bra, när jag väl gjorde det jag skulle så tyckte pappa att jag avr kanonduktig. Men jag kände mig aningens puckad ibland :P men men, vi har ju lite mer än en vecka på oss och få in backningen lite bättre och bara köra med Caga i några ggr också. Ska nog bli kalas, i värsta fall kommer Oliver vara på samma tävlingsplats så då får han backa åt mig :D

Kommentarer
Postat av: Emily

Du kommer klara det galant ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback