Packat osv

Eftersom mamma jobbar idag och inte kan följa med till stallet och hjälpa mig lite så har hon varit söt och varit med två dagar i stallet, igår och i förrgår, för att hjälpa till lite :) Så vi har städat hela skåpet (snacka om att det verkligen, verkligen behövdes), sen har mamma putsat alla saker (eftersom jag rider barbacka nu, och inte behöver använda stövlarna, och inte har samma träns när jag tävlar som tränar), packat osv. Min mamma borde få medalj, för hon är nog en utav världens bästa mammor. Det innebär iaf att jag bara har det vanliga + dusch och knoppning idag. Eller bara och bara, det kan ta en halv evighet för mig att fixa men det är iaf betydligt mindre än vanligt :)

Mami är bäst :D (mitten)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltid roligt att städa stallet :P

Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare- Vinn ett Pessoaschabrak

Sv: Tusen tack! Jag tycker också att det blev mycket bättre färger :)

2010-06-06 @ 13:56:51
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: N

SV: Hihi, jo ;p

Gick det bra för dig? :)

2010-06-06 @ 21:00:14
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback