Tävlingsmat!

Jag ahr redan börjar fundera på vad jag sak ha för mat på tävling på söndag. Egentligen vet jag inte varför jag ens funderar, det blir samma sak varje gång. Mammas otroligt goda pasta och baconsallad. Oslagbart då det är lätt att äta, och man blir mätt. Om man måste äta ganska tätt ipå start så ger det inte håll, pga att det är mest sallad osv. Det bästa av allt ät att den är så himla god så jag är alltis sjukt sugen på den, spelar ingen roll hur nervös jag är, om salladen nämns så är jag sugen :P så jag glömmer aldrig äta på tävling, vilket är bra för ofta presterar jag sämre utan mat i magen och så blir jag grinig :)

Jag är en sån som alltid tar med egen mat, det eftersom jag vill veta vad jag ska äta för jag litar inte riktigt på alla tävlingsplatser. Tycker ofta att det är ganska kass mat, mycket som tar slut osv. Sen är jag kräsen och äter inte allt heller. Sen sparar man massor med pengar på att ta med mat + dricka + något gott istället för att köpa varje gång. Sen köper jag ibland något i cafét eller så iaf, om det är lång väntetid osv, men just maten tar jag alltid med själv :)


Hur gör ni? Tar ni med mat eller köper ni när vi tävlar? Om ni tar med egen, vilken mat är favoriten? :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Ja jätte roligt för dig =)

själv åker man i mitten av somman :P

Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

EXAKT VAD TYCKER DU OM KISSIES BLOGG?

skriv av dig på min blogg.

2010-06-03 @ 22:04:19
URL: http://aalexandrat.se
Postat av: Emily

Eran pasta & baconsallad är så god :D Kan förstå att det är perfekt tävlingsmat haha ^^

Jag skulle nog med föredra något liknande, sallad är perfekt eftersom det är fräsht och lätt att äta, eller baguetter av något slag :)

2010-06-04 @ 00:05:30
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback