träning

Tanken är att jag sak börja träna lite mer nu när jag har så mycket ledig tid och än så länge har det gått riktigt bra. Mitt mål är att jag ska ut och springa iaf 5 dagar i veckan, och styrketräna 2-3 ggr i veckan, sen tillkommer ju ridningen och alla promenader med Ludde men det ser jag mer som vardagsmotion som alltid finns där. Upplägget kommer varieras lite men på ett ungefär kommer veckorna se ut såhär:

Måndag: Jogga 30-60 min
Tisdag: Extra lång promenad med ludde i rask takt ca 50-60 min, styrketräning i ca 30 min
Onsdag: Jogga 30-60 min
Torsdag: Jogga 30-60 min
Fredag: Jogga 30-60 min + styrketräning i ca 30 min
Lördag: Vila
Söndag: Jogga 30-60 min + eventuell styrketräning

Sen hoppas jag att även när allt börjar med skola osv igen så ska jag iaf försöka hålla igång det bättre än vad jag har gjort innan, dvs jogga iaf 3 ggr i veckan och styrketräna ett par :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback