Hej vänner.

Idag ahr jag avrit i skolan, och är iofs fortfarande men det är rätt okej förutom att jag nästan somnar hela ti´n, men va fan har jag också börjat skriva det. Det är ju bara Jesper som ska skriva det ju. Sluta genast med det genast Mikaela. Jag lovar Jesper jag ska sluta med det, det är bara att det går mkt fortare :P haha som du alltid ahr sagt men jag ahr jnog inte riktigt fattat det. Sedan så längtar jag tills det blir fredag så jag kan få se på Idol, och fortsätta hoppas att alla de bra går vidare :) Maha. Fick ett kul sms från Emma om hur hon hade lyckats att köpa en ny mobil på en håltimme ;) Det slår ju nästan dina rekord hörru :D Men jag slutar att förvånas, det ända jag inte fattar är var du får alla pengar ifrån för du har då jämt pengar, eller ja nästan ia. Men du kanske bara låtsas, men man kan väl iofs inte köpa en mobil för låtsas pengar, eller man bör inte kunna göra det iaf. Tror jag inte, eller ja man kasnke kan om man är lika söt so  Emma. Det borde jag prova någon gång. Nu känns det inte så långt kvar tills det är lov, vilket känns rätt bra. Men nu skulle jag vilja slippa Mediekunskaps lektionen men aa skit samma mamma kommer ändå att få reda på hur hon kollar mina frånvaro timmar imon på föräldrar mötet. Man kunde följa med om man ville och jag funderar på det, men bara för att få fika då och bli ännu lite fetare a aaa aaa, muuuums mums mums. Riktigt gotti gott gott. fan va jag kommer att bli feetatre. Men jag ska försöka komma ut och springa igen och hitta på något annat kul för att träna. kan ju inte bli som en julgris för då kommer jag att bli mobbad och det är inte så bra :P fast jag ahr aldrig varit mobbad så det kasnke är kul jag menar vem är det som bestämmer om det är kul eller inte att bli mobbad ? jag menar det kan ju vara kul eller ja liite iaf. fast det kasnke man inte tycker om man är det, jag menar man vill ju alltid vara det man inte är. Jag är liksom blond med rakt hår och jag vill ha brunt lockigt hår typ. Skulle vara mkt mkt finare men vad ska man göra. jag kan ju färga det men det orkar jag inte tror jag. Sedan sa Elin till mig för nåra dagar sedan att man kan må illa av att åka x2000 men det hoppas jag att jag inte blir men jag brukar inbte det haha men man vet ju aldrig. haha, men aa får väl hoppas på det bästa när den dagen kommer vilket inte är än på ett tag ;) haha as ball. Men nu ska jag kila iväg för jag börjar typ nu. Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback