Lill-lördag

Inte för att det än nån lill lördag idag men man brukar ju kalla det för det :P Idag har vi varit duktiga och motionerat och rört på oss. Vilket iaf i mitt fal var bra ;) jag blir ju bara fetare och fetare så det va lika bra. Sedan fick jag gå från bussen också, det ni ;) jag ahr varit jätte duktig idag. Iaf lite :D Så nu är jag död som en inlagd sill, ni vet en såndär som man brukar ha vid jul eller är det lax kanske ? vete fan men sak samma, död är jag iaf, eller egentligen inte för jag skriver ju men jag är fysiskt död iaf. Lite kul att man kan vara det faktiskt. Har ingen läxa heller, skönt som tusan, eller ja ja tror inte jag ahr det iaf. och då har jag inte det inte nu iaf för jag vill se på film och dricka varm choklad. Mycket mysigare, det månste ni hålla med om :) Sedan har jag lite ont i halsen, tuusan också. Jämt är jag förkyld elelr liknande, sjukt jobbigt men jag får väl överleva, eller hoppas på att jag gör det åtminstonde :) skulle vara kul att leva lite längre. Nu ska jag ladda ner lite ny musik också, håller på att tröttna på den musiken jag ahr på Sture nu, lite trist så det får inte inträffa. :) så däför för enkelhetens skull så laddar jag ner lite nytt. men just nu orkar jag inte skriva mer för jag ska kila och kika lite på film nu och gotta mig :D ha det toppen alla där ute som jag inte nämnde igår :D Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback