Fredag

Fredag idag då :D Jippie. Det ända tråkiga är att dom inte visar Idol på fredagar :( men jag får väl överleva, annars är det typ en del av mitt liv. så himla skoj att se folk som gör bort sig på tv, haha får mig att må bra :D Att dom ens kan gå in där och tro att dom kan sjunga, suck hur tondöv får man vara. Igår va ju han värst med dom konstiga armarna :P haha skrattade så jag trodde jag skulle avlida :P Men men jag tycker det är skoj iaf :) och när Idol finns behöver man inte deppa längre, för då kan man känna sig bra om man jämnför :P haha...
Gbg va helt klart bäst, flest bra där med andra ord men vad annat kan man tro om Goa Göteborg :D
Idag har jag inte så mkt planerat  ska kanske vara med Emma lite senare om jag har tur :D Haha min lilla flicka som jag inte träffat på länge nu :( Usch va jag saknar den tösen. <3
Men nu ska jag sluta skriva eller ja jag vet typ inget att skriva men aa :P
Pussåkram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback