14 april, 18.39

Hmm inte skrivit så mycket på senaste igen. Gud va slapp jag är.

Vi sprang i Skatås idag, jobbigt som fan. Det var länge sedan jag sprang 5 km kan jag säga och det var knappt så jag orkade. Visserligen var de första 2,5 km bara uppvärmning men det hade räckt där för min del egentligen. Men kämpare som jag är gav jag mig iväg igen. Gick inget vidare, fick typ andnöd efter ett tag. Fick typ panik, hur jag än gjorde fick jag knappt någon luft. Där fick jag för att jag var otränad. :) Men efteråt kändes det skönt....

Sedan fick jag stressa som tusan till bussen och sedan till stallet. Gick mycket bra idag, är supernöjd. Hoppas det går lika bra nästa gång också. Alltid skönt när det går bra.
Men nu ska jag kila och äta, är dötrött men ska plugga sedan. Läsa i engelskaboken och dessutom försöka färdigställa mitt tal, så att jag blir nöjd med det.

Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback