27 april, 18.06

Min första dag med extravaganza idag. Tänkte jag skulle dokumentera lite här, mest för min egen skull för att hålla koll på vad som händer och för att skriva av mig och klaga här istället för att min omgivning ska få ta stryk. Är hungrig, kan inte säga annat och dessa drycker är inte speciellt goda. Hur mycket jag än vill gilla dem så är de inge vidare, men jag måste fortfrande äta dem. Jag kommer hålla på i 3 veckor, är planeringen men om jag går ner för fort kommer jag hålla på lite kortare och känns det som om jag vill gå ner mer kommer jag hålla på lite längre. Så jag får se vad som händer :) Jag mår ganska konstigt, magen knorrar inte men jag känner mig tom, huvudet är segt och jag uppfattar saker väldigt mycekt långsammare än vanligt... men som sagt så är det inte så konstigt... Äter(dricker)  just nu halva påsen med persikasmak, den har fått ta plats i ett blått fint glas med två sugrör så att det ska kännas lite extra lyxigt. Men nu ska jag inte klaga mer för jag har verkligen bestämt att jag ska göra det här :D

Jag har varit på horse show torsdag, fredag och lördag, känner mig helnöjd :) köpte dessutom en ny säkerhetsväst och en kingslandväst också, en sån som jag har velat ha super länge, en blå en :D kändes skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback