29 april

Dag 3:
Var ledig idag så jag och mamma började dagen med att gå en mil klockan nio på morgonen. Det var skönt, trots att det blåste ganska mycket så stekte solen på vilket var ett perfekt promenadväder. Vi tog en halv extravaganzapåse en timme innan som man ska göra, och drack massor med vatten. Sen när vi kom hem så  knorrade min mage ganska mycket kan jag säga :) men då fick vi äta den andra halvan av påsen. :) Blev inte supermätt men var inte heller hungrig ;) Massor med vatten, dagen var rätt jobbigt, inte öfr det att jag var hungrig utan för att man gärna vill få tugga på något :P suck ganska långt till dess. Det sägs att dag 3-4 är värst så då får jag väl säga att jag höll med om det än så länge :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback