Gossip girl



Min nya passion här i livet, okej så illa är det kanske inte. Men jag kunde minsan inte vänta på resten av säsong 1 så jag kollade den på datorn istället och kunde inte sluta titta. Nu väntar jag med spänning på säsong 2. Vet inte varför den tilltalar mig sådär mycket men det är väl antagligen drömmen om att få växa upp så (okej nu låter jag som en pengaberoende subba som bara tänker på mig själv och vilken status jag har), inte för att jag tror man blir lyckligare av det men att få slippa tänka på pengar, göra vad man vill och dessutom hallå? vem hade inte tagit emot deras garderober med öppna armar? :) Blair (Leighton meester) är helt klart favoriten av tjejerna och bland killarna, tja inte är det Nate (Chace Crawford) eller romantikern Dan (Penn Badgley) utan det är självaste Chuck (Ed Westwick) som får mig att le. Javisst han är lite av ett svin men hallå han har en fin insida, iaf ibland och han är sjukt snygg!

Nu ska jag fixa den nya designen tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback