Grafisk har blivit riktigt kul :)

Första grafiska lektionen idag. Vi har fått fett snygga datorer, nya Mac. Enorma skärmar som kommer bli goa att jobba med. Sen hitta vi ett kul program och alla började nörda sig med det. Tänkte att jag skulle bjuda på lite fula bilder. Vi hade iaf sjukt kul. Ska vi sitta vid dessa datorer kommer vi inte göra mycket nytta, iaf inte jag och Dasnni för vi är ju redan slappa på  graf-lektionerna. Kommer inte få gjort något ;) Det kommer bara bli garageband och Photo booth :D Snacka om massa skoj!


Hmm ja det är jag det :)




haha jag och Danni, jag och William )



Kommentarer
Postat av: Emil+y ;D

Vet du vad man gör när man har tråkigt? Typ läser hela din blogg (A) Ses på fredag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback