Köra

Jajamen nu har jag äntligen kommit igång på körskolan, hmm lite läskigt var det allt med tanke på att jag inte kört på 100 år. Vilket betyder att jag är lite ringrostig. Men iaf vi började från grunden. Fick ställa in alla saker innan vi äntligen kunde bege oss iväg, körde på ett industriområde så det var lite sådär lagon mycket trafik, fick träna på att växla upp och växla ner, planera min körning så att den ska vara så miljövänlig som möjligt. Sen fick jag krypköra, köra mellan koner på olika sätt, sen begav vi oss ut på en otroligt smal landsväg och sen fick jag köra tillbaka till trafikskolan. Läskigt som tusan ;) Njae inte så men lite, jag är ju rätt feg av mig. Idag fortsätter äventyret med en dubbellektion till. Det regnar ute och det gör mig lite nervös, ska jag behöva se sämre än jag redan gör ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback