Varför?

Känns som om jag bara vill dö, aa jag vill faktiskt det. Bara ta mitt täcke över huvudet och dö. Så känns det nu, jag har inget liv kvar. Jävla skithögen tog det med sig. Jag hatar verkligen att jag älskar dig, för du är då fan inte värd det men ändå skulle jag kunna göra precis vad som helst för att få dig tillbaka. Precis vad som helst. Jag hatar dig så det gör ont och jag älskar dig ännu mer. Jag är inte arg längre egentligen bara så jävla förbannat besviken. Kille jag litade på fullt ut va du, du va min bästa vän och medan jag lidit har du varit ute och hittat nytt. DET TACKAR MAN FÖR! Jag önskar att gud kunde byta roll på oss just nu så du fick känna hur det känns. För det skulle du behöva, du säger att du förstår men det gör du fan inte. Du är ett as rakt igenom och du kommer då fan aldrig bli någon bättre människa, hur mycket du än försöker kommer du vara samma gamla jävla hög med skit som du är nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ush. det låter ju inte bra... ska jag bonka ner skithögen vem det nu är åt dig? Kram

2008-08-21 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback