Bra vecka



Veckan på Sjöstjärnan var bra fram till torsdagen för då bröt jag benet men iaf :) förövrigt var det mycket kul. En helt klart jobbig vecka men som sagt sjukt kul. Hade supercoola Zebror, som jag gillar mycket, små söta ungar som faktiskt gillade mig :) Tro det eller ej. Man höll igång från 7 på morgonen till ca 11 då deckade man gött i sängen vill jag lova. Vi kollade på film en del också, väldigt avslappnande när man var som mest uppjagad. Vi hade okej väder hela vecka, regnade lite de första dagarna men bara skurar, sedan i slutet på veckan så var det strålande sol så man hann till och med bränna sig. Hur gött som helst! Tänkte bjuda på lite bilder också för de som är intresserade förstås ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback