REGN!


Kan det sluta regna nån gång. Jag blir snart helt tokig. Jag vill ha sol, hur svårt kan det vara att fatta. Om det blir sol kan jag iaf göra annat än att ligga inne och glo på film samtidigt som jag tycker synd om mig själv för att jag är så jävla ensam. Kan folk komma hem snart eller så man får nån att umgås med, sen vill jag bli av med den här himla skenan och att det ska bli 4:e augusti så jag kan få fylla år! Jesper är en elak människa, säg inte att man ska höra av sig och att "du är en speciellt tjej för mig och jag vill att vi ska kunna umgås som vänner" om man sen inte gör det. Okej, klart jag ahde inte väntat mig det heller men en positiv överraskning hade inte varit fel. Hoppas han har kul iaf för det har inte jag :) Oj vad arg jag är känner jag. Ber om ursäkt för detta inlägg då jag mest pratar skit men känner mig sjukt arg på vädret, alla kompisar som inte kan hålla sig hemma, på körkortsteori som jag inte förstår och åter igen på vädret. Var är SOMMAREN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback