Åka bil

Nu åker vi om ca en halvtimme :) jag är uppspelt, nervös och jätteglad :D Blir borta i en vecka så då blir det tyvärr inga inlägg men det får ni klarar er utan ;D Jag ska tillbringa 8 roliga (förhoppningsvis) dagar med ungar och massa ponnyer. Hoppas det blir fint väder bara :) Skulle bli helt okej om jag förstod det rätt. Pinsamt nog har jag så himla mkt packning så ni anar inte. Två stora väskor + min stora "handväska", samt en fel påse med frukt och grejer ;D Snacka om att jag kommer ta upp hela ledarstugan när jag kommer. Pinsamt, men dom får gilla mig med eller utan alla dessa kläder ;) men nu ska jag kila och kolla igenom så jag inte glömt något :) Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Emma

Får väl se om det funkar att kommentera nu istället;). Så du har brutit benet?? Hur gick det till, var det på sjöis eller? Lider verkligen med dig, ush o på sommaren o allt, man kan ju knappt ha något snyggt på sig med gips:( Tycker att vi får ses snart! Krya på dig, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback