Havet



Igår blev det havet. Hur mysigt som helst. jag var ju i stan hos jesper så jag fick kasta mig på första bästa buss hem på morgonen, men frukosten i handen. Men det var det lätt värt. Hur gött väder som helst och vår favoritö var ledig. Hur gött som helst. Väl iland blev det inte lång solning innan första doppet kom. Det var så sjukt varmt, vilket blev årets första dopp. Kallt var det annat kan man inte säga men det var uppfriskande kallt :) Inte så man frös när man kom upp direkt. Vår favoritö har nämligen ett sjukt bra ställe att gå i och upp på. ;) Sånt gillar vi. Fram mot eftermiddagen grillade vi och det var sjukt gott kan jag lova. Förstår inte människor som klarar sig utan havet. Jag skulle dö typ :)

Ni får väl lite bilder som inspiration :)
Sista bilden är bildbevis på mitt första dopp :)





Kommentarer
Postat av: sofie

sv: usch stackare! kan du sitta ner då? :S

det är det värsta när man är ute med båten..man bränner sig så det heter guda! hoppas ditt också blir bättre snart då :)

Postat av: sofie

sv: stackare! kan inget annat mer än att tycka jätte synd om dig..en kjol kanske hade funkat? en lös och ledig du vet :) hehe

2008-06-02 @ 22:17:47
URL: http://thenoteboook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback