Jobb och väntan

Jag sitter här på jobbet och pluggar körkortsteori (hur tror dom att det är möjligt att man ska kunna alla dessa regler, jag är förvirrad, jag vill bara köra på känsla, även om det låter farligt) samt väntar på att Sjöis ska mejla. Hade varit kul om jag fick åka dit, väldigt mycket roligare än det här jobbet iaf. Men jaja det blir som det blir jag kunde bara en av två veckor så det kan hända att de väljer nån som kan båda så slipper dom lära om folk och sådär. Men hoppas kan man ju alltid, dom bör svara idag tycker man för isf ska jag dit på lördag. Lite framförhållning hade ju varit trevligt. Nu när jag är helt ledig så innebär det massor med tid för mina vänner igen. Hoppas Linn ringer sen, jag vill leka med henne idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback