Kanintjuv

Tro det eller ej men någon har faktiskt tagit/släppt ut våra kaniner i natt. Helt stört, ska man inte kunna ha sina kaniner på sin gräsmatta utan att det kommer svin och släpper ut /tar dom. Inga spår som skulle tyda på att de smitit (inga hål, grävförsök eller likande) ingen päls eller så så det är inte troligt att ett djur tagit dom. Utan det mest sjuka men ändå det som låter mest logiskt just nu är att någon tagit dem, för de springer aldrig iväg. Om någon släppt ut dem skulle de hålla sig i närheten och komma tillbaka, speciellt Baloo... Saknar dom redan. Jävla as, om jag nån gång får reda på vem som gjorde det så kommer dom önska att dom vore döda! HATAR ER!

None

Jag hoppas att någon idiot bara släppt ut er och att ni iaf får vara fria. Tankten på ett ngon gör er illa får mig att vilja spy. Det värsta är att jag tror det är någon som tagit er. Precis som de gjorde med Amandas kaniner. Hur barnsligt det än låter så va de mer än bara kaniner för oss, speciellt för mig syster.!


Kommentarer
Postat av: jespher - fashion is my lifestyle

Svar: Okeeey ;). Låter tråkigt... Hoppas ni hittar dom

Postat av: Pernilla

Hejhej!

Haft en bra dag i den sköna solen? :D

2008-06-01 @ 21:26:56
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback