Mitt jobb



Mitt jobb är väldigt enkelt :) Jag gör i stort sätt ingenting. Jag sitter i en liten bod i försäljningshallen, svarar i telefon (ca 2-4 ggr/dag) och hjälper till om det kommer kunder (ca 1-4/dag) det är allt jag gör 8-17 på mitt jobb :) Det låter säkert hur gött som helst förutom att det är sjukt tråkigt efter ett tag. När man läst alla intressanta bloggar, forum och allt annat du kan finna på Internet är det faktiskt ganska segt. Men jag får betalt så man ska inte klga, ibland när Jesper är i den här hallen hjälper jag honom lite, putsar och polerar lite. Det är kul i ca 1 timme, så jag förstår inte att folk står ut med att göra sånt hela dagarna, segt! Igår (antagligen idag också) roade jag mig med att rita lite i photoshop. Inga avancerade saker eftersom jag i själva verket är sämst på att måla, det är verkligen inte min talang här i livet. Igår blev det en mule, och ja nu tänker ni säkert, varför just en mule? Jo, det finns ett enkelt svar på den, för att en hel häst skulle bli alldeles för svårt och avancerat för mig :) Därav en mule.

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hehe vad gulligt sagt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback