Sjöstjärnan

Är fortfarande på pappas jobb, förhoppningsvis sista dagen idag. Känns så skönt och även om klockan bara är ca 20 över 9 så hoppas jag på att dagen går snabbt. Fick jobbet på Sjöstjärnan iaf, iaf för denna veckan sen ska jag ju ta körkortet men antagligen åker jag tillbaka efter det :) men det är inget som är riktigt bestämt än. Men en vecka iaf, ska bli kul. Det kommer hända lite mer än vad det gör här. :D Längtar så jag ska faktiskt sluta en timme tidigare idag (redan vid 4, hur skönt som helst) så jag hinner till Kållered för att möta upp mamma. Hon ska handla mat men vi ska kolla på lite annat också, behöver lite till nu i veckan. Så nu får jag inte sova på en vecka till men det känns helt okej. Jag längtar verkligen, hoppas på fint väder också. Håll tummarna för det :D Emily sa att de andra ledarna som var där nu var jättetrevliga, känns tryggt att veta :) Skulle nog föredra att få lite mindre ungar, de är alltid så tacksamma och avgudar sina ledare ;D Nu ska jag återgå till att göra ingenting ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback