Släkt och hästtjat!

Idag kommer hela drösen med släkt från Dalarna :P vi ska fira midsommar och Iris (mormors syster) 50 års-dag. Hmm ska bli ganska kul, även om jag hade gillat att fira midsommar någon annanstans så får jag ju träffa Eveline och det ska bli kul, vi ses ju aldrig längre :/ suck, men så är livet, vi har extra kul när vi verkligen ses :) Dock ska alla sova hos mormor i natt för de komemr så sent och så ska vi äta lunch hos henne imon så människorna ville slippa åka fram och tillbaka. Saken är den att min mormor har en 2:a, så 13 människor i den kommer att bli trångt, det kommer se ut som en camping typ :)

 Själv är jag helt inne på att hyra häst igen, det är ganska bekvämt och så skulle det vara ett bra sett för att kolla om vår ekonomi verkligen håller för att ha häst, köper vi en har vi ju bundit upp oss på heltid. Så jag vill att min pappa ska bestämma sig nu :) Saken är den att de bara har 2-3 hästar kvar på Sjöis som är lite större och jag är väldigt förtjust i en av dom. han skulle passa finfint hos mig. Snäll, mysig, ser ut som en bäbis med världens sötaste man och går fint i dressyren och hoppar i dax-läget helt okej (1-115 cm) tror bara att man behöver jobba mer med hans bakbenteknik så kommer det bli super. Men än så kräver jag inte, skulle vara kul att tävla lite 90-1 m klasser och lite dressyr. Hade varit toppen. Så jag hoppas och hoppas att ni håller tummarna för mig. :)

Dessutom hittade Linn en sjuukt gammal bild på mig och Snagge, eller ja den borde väl bli från 2005 eller så :) Då var han bäbis, och han överhoppade sig en aning haha. Men det var första gången vi hoppade hemma också, min sits är verkligen så dålig, nu förstår jag hur mycket jag har utvecklats i min ridning :P


Bäbis är helt klart söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback