1 maj, 15.35

Dag 4 & 5:
Idag håller jag inte med om att dag tre var värst, jag anser att min värsta dag var dag 4. jag höll på att ge upp tusen gånger. Inte för att jag var hungrig utan var hur sugen som helst på mat, tacos hade varit supergott eller något så enkelt som en majskolv med smör och lite salt. MUMS! När Jesper gjorde limpmackor med honung på trodde jag att jag skulle svimma, det såg såå gott ut. Jag var helt väck i hjärnan, mitt kropp lydde inte och jag var allmänt seeg igår. Idag på dag 5 är det dock betydligt bättre, jag mår faktiskt heöt okej även om jag ibland vill ge upp, men jag intalar mig att va fan 3 veckor av mitt liv måste jag väl kunna låta bli att äta. Jag ahr ju hela livet framför mig där jag hinner äta. Min syster gör en majskolv nu, och jag är sååå sugen! Men jag ska skärpa mig. Jag har klarat 5 dagar hittills och jag är stolt över mig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback