19 maj, 18.52

Okej jag erkänner, jag bokförde inte sådär superbra under min extra vaganza tid, men tiden fanns helt enkelt inte. Jag hade så mycket att göra att jag glömde bort att skriva. Men till nyfikna, ja jag klarade det, hela 3 veckor. Om jag är stolt över mig själv, är svaret JA! Jag är sjukt stolt över att jag klarade det. Kändes bara så bra. Började äta på ett kaffefat i fredags ;P idag får jag äta lite mer än så. Än är det mest kyckling och grönsaker av olika slag, men gott är det. Krydda var verkligen det godaste, mina smaklökar fick vakna till liv igen.

Tillbaka till verkligheten så håller FN.rollspelet på att göra mig tokig! Massor att göra och lite tid. Idag skulle vi intervjuas och jag ville inte vara med på film, så jag slapp. Tur va väl det för det var inte många frågor som vi kunde svaret på, PINSAMT! Vi som ska vara Turkiet på torsdag, redan på torsdag. Hur sjutton ska det gå till. Hm man får plugga mycket helt enkelt. Men måste kila nu för jag ska hjälpa mamma att ta in kaninerna... :) pluttisarna ska få komma in och äta och sådär. Sen ska jag äta själv. Grillad kyckling! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback