20 maj, 06.38

Morgonen började bra. Min första frukost idag, var sjukt gott. Jag gillar ju att äta på morgonen och har inte gjort det på ett tag nu. Det blev havregrynsgröt, med lite hallon & blåbär på tillsammans med en liiiiten liiiiten klick äppelmos. Det var verkligen en bra start på dagen. Och fler sånna ska det bli, framöver blir det frukost, samt middag med mat sedan blir det påsar till lunch och eventuellt mellanmål nån gång under dagen. :) Känns verkligen som jag är påväg åt rätt håll?

Skolan väntar och FN-rollspelet lika så. Ännu en varierande dag med låt säga FN, FN, FN, FN och självklart Turkiet, Turkiet, Turkiet och åter Turkiet. Vi måste nog kolla igenom alla resolutioner också. Jag är allmänt virrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback