Fn-rollspel

Idag var dagen med stort d eller ( d med stort dagen), FN-rollspelet. Första dagen på det, det var faktiskt sjukt mycket roligare än jag trodde. Roliga debatter och jag var inte jättenervös över att prata inför så många människor. Sjukt kul. :) kändes som det gick bra för oss, även om vi inte fick säga 3 tal och 1 fråga så kändes det helt okej. Än är vi med i leken... så imon får vi köra järnet igen. Skoj! Fast det var lite segt idag vi har hållt igång med rollspelet från halv 9 i morse tills nu för någon timme sedan. Sjukt trött, har ont i mina stackars små fötter och känner att jag skulle kunna när som helst. Men ska kila till soffan nu och mysa med älsk framför tv:n som visar han den gule ni vet :) han är en kul snubbe han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback