God morgon

1 och ett halvt år med älsklingen! En mycket bra tid får jag säga (L) Kälek till dig älskling.

                                              image166         


Annars började dagen inget vidare, usch fick gå upp tidigt. Börjar egentligen inte fören 12 på onsdagar vilket medför en sjukt skön sovmorgon. Dock har vi heldag med FN-rollspelet så jag får åka in nu snart, tar nog bussen vid 07.34 eventuellt den vid 07.49, jag får se. En heldag är kanske behövligt, fast det känns som vi kan det mesta faktiskt, eller vi har iaf gått igenom allt så det är bara till att stämma av och sedan lära sig allt. Bestämma vad man ska inrikta sig mest på kanske, kommer bli mycket plugg idag har jag en känsla av.!


Kommentarer
Postat av: lovisa

god morgon :)

Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag! :)
kram

2008-05-21 @ 07:20:42
Postat av: Wysteriia

Grattis till er :D

2008-05-21 @ 10:49:46
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback