Hatar människor!

Såg på Djurpolisen Houston, SPCA. Varje gång blir jag så arg. Så här ska inte en häst eller hund se ut, eller inget djur ska. Vem ser inte det? Det finns inga ursäker till varför de ser ut sådär. Man kan inte skylla på pengar, okunskap eller att någon annan skulle ta hand om djuret. Djur innebär ANSVAR! Varför kan människor inte fatta det. Djur har känslor precis som vi har, de vet hur det känns när det gör ont, att vara hungrig, att frysa, att sakna någon, kärlek, djur känner alla känslor vi gör. Hur svårt kan det vara. Vet att i ett avsnitt som jag såg häromdagen sa kärringen bara " men hunden stod upp när jag kollade sist" vadå stod upp? ursäkta men en hund behöver väl inte vara döende för att något ska vara fel, saken i det här fallet var att hunden var det magraste jag sett. Den var DÖENDE! Men det är klart den stod ju upp när hon tittade på den sist. Usch vad jag hatar människor. Jag ska bestämma end ag och då ska straffet vara desamma som du utsatt djuret för. Har du svält den ska du fan svältas själv! Kan låta grymt men inte hälften så grymt som det dom gör mot oskyldiga djur som inte kan försvara sig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback