Kungsbacka, optikern och shopping

Direkt till kungsbacka för att hämta ut linser och fixa glasögonen. Ooops jag och Mammsen hamnade på Kungsmässan, vi skulle köpa present till Emily men slutade med det och en massa mer :) Mamma och jag kan inte gå i affärer utan att handla tydligen. (måste bara lägga till att det börjar bli pinsamt att min mamma är smalare och snyggare i kroppen än vad jag är, men vad ska man göra åt saken?) Så vi insåg att vi med lätthet hade kunnat vara Paris Hilton och gjort hennes daliga sysslor! Blev ett vitt linne med en zebra på från Zara samt en brun sjukt söt t-shirt från samma butik,  en grön t-shirt med jordgubbar på från Gina Tricot och även en  randig kofta därifrån. Hittade också en kofta till skolavslutningen, en vit med 2/4 ärm  precis som vi hade tänkt oss.! Bilder komemr kanske senare ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja men visst är dom :D haha samma här, kan behövas ibland, dock så önskar man att det var en själv som var så lycklig också ;) hehe

Postat av: Sanna

bra motivering. kom i håg att länka tävlingen



ha en bra kväll

2008-05-27 @ 20:44:49
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag älskar också deras trosor =)

2008-05-27 @ 20:47:13
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback