Lunch

Har just haft lunch, tog som vanligt min drink, men tog en hel faktiskt. Hinner typ inte ennars, körde en mix mellan blåbär och choklad, det blir ganska gott faktiskt med lite kanel på. Fast jag är trött, hängig och fryser, gissar på att jag håller på att bli förkyld. Därför tror jag att jag ska hoppa över att träna och bara at en promenad med mamma istället. Vill inte bli sjuk nu ju, FN-rollspel imon och på fredag. Måste ju vara där då så onödigt att chansa känner jag :) Annars blir det lite mer förberedelser inför FN-rollspelet ett par timmar till. Går vid strax innan två skulle jag tro... :) Ska hem, sova lite, vänta på Jesper och sen skulle mamma göra god mat, rotfruktsgratäng och kycklingrullar. MUMS! :) Fast nu sa Anka att vi nog åker hem nu, snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback