Shopping

Fick ju pengar av pappa igår :) Snäll som han är, han tyckte jag förtjänade det nu när jag varit så duktig och gått ner i vikt :) Så idag bestämde jag mamma och Zandra oss för att åka iväg en snabbis till Kungsbacka och handla lite. Så jag köpte ett par gula shorts, en sjal och en vit tunikasak på HM. Sedan gick vi runt lite och sådär, var inne på Tara och tittade på lite klänningar speiellt från odd molly men kunde inte bestämma mig för något. Ville liksom bara ha en söt, "vanlig" och användbar klänning. Vi hamnde på MQ och där hittade jag den, en supersöt grön/turkos klänning från Bondelid, och köpte även Bondelid-kjolen jag kollat in så länge ;) så jag kände mig supernöjd när jag kom hem :D Skönt att jag hittade klänning också även fast jag egentligen inte skulle kolla på det fören nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback