Caga

Var och provred henne idag igen, red ut tillsammans med Linn. Red en liten runda och sen avslutade vi med lite "dressyr" i en hage. Hon var faktiskt riktigt mysig idag. Gick mycket bättre än sist så jag var väldigt nöjd måste jag säga. Hon skötte sig exemplariskt och var himla pigg och glad ute vilket var tur. :) Så jag är väl lite småkär i tokan :) Så far och jag har snackat lite nu och pappa har pratat med Lena så vi har lagt ett bud på henne nu :D sen är det ett ganska lågt bud så vi får se om Svedberg ger med sig, jag hoppas det iaf :) Hoppas kan man ju alltid göra. För jag tror nog att det är en häst som jag skulle kunna ha mycket kul med, för hon är verkligen det som jag har letat efter, en häst som kan gå bra i dressyren och hoppningen (utan att vara en elit-häst som kostar skjortan, när jag ändå inte har dom ambitionerna) och som är snäll att ha och göra med, är positiv och pigg samtidigt som hon inte blir för hetsig och stressad utan hon bara lagom. Hon är liksom något som passar mig :) 

Kommentarer
Postat av: Emily

Håller tummarna, hon verkar jättetrevlig den hästen :)

Postat av: Maja

Gud va roligt! Hoppas verkligen att ni får henne då, så ses vi kanske ute på tävlingsbanorna snart? ; ) Var faktiskt i Kungsbacka nu i helgen och tävlade! Puss

2009-08-27 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback