Ludde har blivit stor

Eftersom Ludde har blivit så stor nu så måste jag ju lägga in lite nya bilder :) Bilderna är dessutom tagna med min nya camera Canon eos 50D :D Och jag är totalt kär i den, dock är väl bilderna sådär pga en hund som inte sitter still och för att jag inte riktigt lärt mig kameran än men några bilder ska jag allt bjuda på :) Ludde har vi nyss trimmat lite då han fick så himla mycket päls och det verkade så varmt men han är hur söt som helst iaf :)









Busungen var hur glad som helst när vi var ute och gick igår :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja alla djurbebisar är verkligen oemotståndliga :D

Postat av: Emily

Han är så söt ^^

2009-08-12 @ 15:16:00
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback