Provridning

Var och provred en häst (Caga) igår. Det gick faktiskt superbra, inte så bra som när Marina red iofs men det hade jag väl inte förväntat mig heller. Hon hade verkligen allt som jag hade hoppats på att hon skulle ha, mycket häst att rida (trots sina ynka 160), härligt lynne och hur mysig som helst. Supertrevlig att rida och hon hoppas super igen och verkligen taggad inför det, så det kändes väldigt kul faktiskt. Så än så länge känns det väldigt bra men jag ska dit på söndag igen och rida ut och eventuellt rida lite i paddocken också. Ska bli kul att känna lite på henne ute också, eftersom hon står så nära kan man lika gärna provrida så många ggr som möjligt :) sen är det bara att hoppas på att dom tar mitt bud om jag väl vill ha henne. Visar två bilder också som inte är mina utan som jag har lånat av www.lundahagen.se. Dock är hon ännu sötare och charmigare i verkligheten.

    
             

Kommentarer
Postat av: Emily

Gud så söt :D

Postat av: sandra

Tack tack, japp han är snygg. Mem den här vita ser inte heller så dum ut ! = )

2009-08-23 @ 21:16:08
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: jenny

jätte fin häst!

2009-08-24 @ 21:14:04
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback