Bal i förrgår

Det var kul :) iaf tills typ 2 sen tog mina krafter slut och mina fötter har aldrig värkt så mkt i heeela mitt liv. men det var det värt :D Alla var så himla fina :) och maten var mumsmums! Nä kvällen var helt enkelt riktigt värd, men det kändes lite fel att typ dansa i balklänning ;) jag hann inte skriva igår då vi först hade prov, en dag efter balen. underbart! Och sen idag var det nationella i matte C så ja gårdagen blev sömn och lite plugg när man kom hem från skolan.! Men bilder kommer nog lite senare ikväll!

Idag är det bara en vecka kvar tills jag åker gott folk :) Härlig ska det bli...

Imon blir det plugg och provridning av hästen igen, som dessutom har det mest klyschiga namnet i världshistorien (Star heter hon), men inte kan man döma en häst efter namnet. Om det känns lika bra som sist så kommer jag nog ta hem henne i Juni :D För mysig var hon helt klart....

Kommentarer
Postat av: Emily

Isåfall skulle vi har varsin häst med väldigt klyschiga namn xD Prins & Star.. kan det bli så mycket värre? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback