Häst och plugg

Var och provred en häst i söndags nere i varberg, vilket gick bra. :) jag var nöjd, det kändes inte 100 det ska jag inte påstå men det känns som en häst som kommer att passa mig när vi förstår oss på varandra lite mer... hon var mjuk och fin och inte alls tjaffsig i munnen (som ägaren sa att hon kunde uppfattas, eller ja iaf hade de som provridit innan tyckt att hon var jättejobbig), däremot tyckte jag att hon var lite slingrig i skritten. Det var dock inte som märktes alls lika mkt när ägaren red så jag antar att det är nåt jag kommer lära mig att undvika. :) Hoppglad var hon och även om vi bara skuttade lite så hoppade hon mig nästan ur sadeln :P hon använder ryggen så att säga ;) Förövrigt var hon supermysig, snäll och allmänt positiv och trevlig... Jag har inte bestämt mig än så jag ska ner på lördag också och rida en gång till. Men en fågel viskade lite i mitt öra att jag allt är mer än förtjust i henne :P För dom som är intresserade är hon ett sto, 16 år, 158 och är en halvblodskorsning :)

En liten bild också som inte är min utan annonsens



Förövrigt har jag pluggat, pluggat och pluggat. Känner mig lite stressad men det ska nog lösa sig, imon är det bal och på tordag har vi prov i bokföring och på fredag är det nationellt prov i matte c. Åh jag längtar! Eller inte... Men nu ska jag fortsätta med mitt pluggande av matte och bokföring. VI hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

I Varberg? Vem är det som äger den? :) Känner inte igen den direkt men vem vet, kanske är nån man känner till ;D Puss!

2009-05-13 @ 19:15:16
Postat av: Mikaela

Svar: Elin Nilsson heter hon :) hon stod ganska off ute på landet typ skulle jag vilja påstå iaf :P

2009-05-15 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback