omprovsdag

och nej jag har fktiskt inget att göra om, tror aldrig att jag har haft det. Dock så åker jag ju på fredag och har ett par inlämningar som jag måste lämna in nu innan, eftersom jag kommer hem typ 4 dar innan studenten och då lär jag ju inte hinna lämna in :P så japp jag har suttit här sen 8 i morse och arbetat på mitt graf-arbete. suck, riktigt segt. Sen har vi (jag, annica och danni) dessutom gjort vår årsredovisning också :P

Daniella sa nyss (helt pklötsligt från igenstans):
"Fan va mycket vi har gjort i våra dar"
Vad hon menar med det vet jag inte, för jag anser inte att vi gjort så mycket :P

William igår
"Det är dumt att äta med mat i munnen"
Jaha du, vad äter du med då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback