STOLT!

Japp jag är stolt över mig själv för att jag lyckades bli klar med mina två arbeten i tid, marknadsföringskampanjen av vårt företag och projektarbetsrapporten. Båda sakerna är inlämnade och klara vilket känns.... jadu vad tror ni? Jojomen, det känns SKÖÖNT! Nu har jag bara massa repitition kvar till nationella i matte C, naturkunsakp, ett typsnitt i garf C, prov i projekt och företagande, en årsredovisning av företaget och dessutom måste jag sortera och redigera typ alla bilder som jag ska läman in i foto A. SUCK! Behöver jag säga att jag inte vill vara med mer? Men sen exakt den 22 maj åker vi :) jappjapp! Ska bli skönt det. Kan skriva i nästa inlägg vart vi ska :P så har jag något att skriva om senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback