Vi har skaffat hund :)

                                       


Han heter Ludde och är hur söt som helst. Vi har ju snackat om att skaffa hund nu ett tag för Zandra vill ha en. Och igår råkade vi hitta annonsen på en supersöt hund. Han är 75 % ------ och 25 % .... men ahn ser mest ut som en liten mini-jack russel :P Hur söt som helst. 10 ggr sötare än på bilden. Helt gudomlig. Vi är helt sålda och inser att vi har valt helt rätt. Han är helt loss och hur mysig som helst. Superkelig och verkar verkligen tycka om människor :) Han är toppen helt enkelt. Lite förvirrad är han än men han verkar ha anpassat sig bra... mer bilder kommer snart jag lovar, när jag får tid att fota honom, nu vill jag mest mysa med honom :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Så gullig verkligen :) Det var ett snabbt köp! Du ba "vi har skaffat hund". Jag såg ut som O.O när jag läste sms:et haha xD

Postat av: johanna

gud så söt :D

2009-08-11 @ 00:28:59
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback