Dagens ridpass




Gick toppen idag, kändes verkligen underbart! Nästan allt satt, var typ det bästa passet någonsin. Just nu känns det som om vi klättrar uppåt iaf :) De går som på räls. Tjejen var så fin, möjligtvis lite lat i början eller lat är väl att ta i lite motvillig och seg i reaktionerna. Men annars var hon mjuk och fin och arbetade korrekt hela passet. Var lite jobbigt att rida bara för manegen fick sitt underhåll samtidigt så det lät ju lite, men det var superträning för Caga som typ är rädd för allt :P men hon förvånade mig och var så duktig och avslappnad iaf. Duktig häst. Idag skulle Emily kommit och fotat :P, du var här fel tid Emily ;) Blev ganska mycket skritt men även en hel del galopp som även den kändes super. Det är ju den vi har haft lite spoblem med, men idag. Wow säger jag bara! Jag blev lite nykär i hästen igen :) <3 jag tror helt enkelt inte jag kunde fått en häst som passat mig bättre än lilla Caga, visst hon är inte perfekt och hon gilalr inte bommar och just nu är hon ingen hopphäst och egentligen vill ju jag tävla lite hoppning men för den hästen är jag villig att ändra mig ( även om alla tror att hon iaf kommer kunna hoppa 90-110 igen utan problem så vill jag inte säkna med det). Hon är underbar och guld värd. Världens finaste häst helt enkelt, hon slutar aldrig förvåna mig den tösen. Puss på henne.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

Postat av: Emily

Bajs, jag har inte råd med mer tåg! xD

2009-11-18 @ 00:34:40
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback