Dagens ridpass

Klockan bara rusade iväg och jag måste egentligen sova nu om jag ska orka upp kvart i 6 imon :P det suger men börjar skolan 8 så är det, det som gäller. Men jag tänkte iaf slänga in ett snabbt inlägg.

Min lilla tös har ju fått för sig igen att hon inte vill hoppa :P lagom till att jag köpte en helt ny hoppsadel. Detta hände alltså förra veckan, hon ville inte gå i närheten av en bos ens. Men så idag så fick jag vara med på en ridlektion för Helene skulle ha hoppning med en grupp idag (och dom var bara 4 st) så jag kunde hänga på där :D Glad blev jag då jag gärna ville ha hjälp för jag vill ju inte förstöra mer. Men hon var bara lite osäker i början, typ lite spänd och bommarna var såklart superläskiga. Men sen kom hon igång och vi jobbade över bommar i alla gångarter och sen hoppade vi lite småhinder (50 cm kanske, inte hets här inte :P ) och visst det gick fort som tusan men vi hoppade iaf :D och hon tyckte faktiskt det var kul, jag tror hon tycker det men så ibland glömmer hon bort det och blir lite skraj igen men jag tror nog vi ska kunna komma tillbaka igen :) Min lilla duktiga tjej! Kärlek till den hästen <3

Så nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback