Dressyr stog på schemat

Idag var det åter dressyr som stod på schemat :) Men det brukar bli så att hon får gå 2-3 dagar dressyr i ridhuset och sen brukar hon få vila, och ridas ut. Det funkar liksom bäst så för oss :) Idag var hon iaf himla fin, fast igår var noh nästan bättre. Men idag fanns det inte mkt att klaga på, möjligen att hon hängde lite i handen i högergaloppen. Men det var nog allt. Lite ouppmärksam ibland kanske men över det stora hela var hon riktigt fin :)

Pratade lite med Sandra också så nu ska jag hoppa för henne på söndag :) vill ju som sagt inte hoppa henne själv eftersom det är så sjukt viktigt att allt blir rätt så hon inte blir ovillig igen. Dessutom är det mycket lättare att ha någon som säger vad man ska göra och inte göra :) Sandra är ju så himla duktig och hon tar inte så mkt betalt så det blir nog lagom att hoppa för henne några veckor framöver :)

Nu ska jag snart till bussen, om ca 3 min är det dax att sticka :P jag ska in till Arkitektkopia och jobba (för er som inte vet så hjälper jag till lite extra på Arkitektkopia på Svenska mässan, mest inför stora mässor osv. ganska skönt jobb som inte direkt är ansträngande, utan mest kul. man brukar hitta massa saker som man vill ha bara, men det är ju inte så farligt, sen brukar vi kunna få biljetter till mässor som vi vill gå på). Det avr inte så mkt idag, ca 2-3 timmar, men det är iaf bättre än ingenting :)


Kommentarer
Postat av: HANNA

gud vilken söt häst du har! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback