:)

Blev ju lite kass uppdateringen i helgen, men det var ju för att Emily var här och då ville jag absolut inte sitta vid datorn :P Hon är ju inte här så himla ofta så man får ju passa på att umgås lite när det händer. Blogga kan man ju alltid göra senare :) Det har iaf varit himlans trevligt att ha henne här. Vi har hunnit snacka en himla massa, mycket häst såklart, det är så skönt när man han någon som man verkligen kan tjöta häst med :) de flesta av mina vänner är ju inte hästintresserade så dom vill helst inte lyssna :P haha! Sen shoppade vi lite på Hööks och Börjes, köpte typ bara sådana där "måste-ha" saker. Typ pälsglans, lädertvål, sån där sak att ha hovolija i (vad det nu heter) en ny nosgrimma för den gamla var så sliten (ska köpa nytt träns men vill vara säker på vad jag vill ha först), sadelskydd till den nya sadeln sen betalade mamma regnbyxor och ett nytt fint pannband :D tack mamma!

Kommer ett annat inlägg med helgens ridpass för den som är intresserad :P

Kommentarer
Postat av: Emily

Sv: Haha jag vet det var lite kul med bilderna ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback