Finns inte mkt att skriva om

Har inte varit i stallet idag eftersom det är Cagas ridskoledag :P var bara där en kort stund och mockade i hagen eftersom jag bytte med Helene då jag inte hann i onsdags. Jag hann precis fixa det innan det blev för mörkt, tusans vad fort det går eller hur? :O  annars har jag bara varit i skolan och sen jobbade jag några timmar på AK, som dessutom inte ska vara kvar på svenska mässan ? :O Va liksom! Snacka om att det var en chock. Helt oväntat. Något annat företag ska göra exakt samma jobb, vad är det för vits liksom? Aja mitt jobb skuttade förbi mig, kasst men egentligen inte just för jobbet i sig och lönen, mer för att jag och Danni alltid har så sjukt kul där, jag menar vi har varit där sedan i början av tvåan, totalt ca 10 APU-veckor och sen nu har vi ju jobbat extra där i något år. :( komemr sakna det. Dessutom var det alltid så smidigt att jobba där för Dan-ove var alltid så snäll och fixade biljetter om det var någon mässa vi ville gå på. Så aa det fick ett himla sorligt slut faktiskt! :'( jag blev nästan ledsen speciellt när man såg att Dan-ove också såg nästan lite tårögd ut. Massa dumt blir det! Så sista mässan för alltid blir typ Fitness-festivalen. Och vi ska antagligen jobba då, men vi kommer väl få tacka Dan-ove massa och så för möjligheten att få vara där. Helt underbart ställe, speciellt med tanke på att det ska vara ett jobb :P

Nu ska jag fortsätta plugga som fan, har knappt plugga och ja som sagt tentan är på lördag :'(


Puss på världens sötaste hund iaf :D

Kommentarer
Postat av: Emily

Tråkigt med mässan där ju :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback