Hoppning

Jajamen, trots att Sandra inte var hemma så var det hoppning som stod på schemat. Sandra ville att jag skulle hoppa lite, eller iaf ha lite småhinder och bommar (markarbete) så att vi skulle hålla igår då det är väldigt viktigt på Caga :) Så jag fick med mig min snälla mamma som fotade lite och filmade lite samt hjälpte till att bygga hinder och flytta bommar :P

Hoppade mest på en volt, och arbetade på lite med bommar. Eftersom Sandra inte var med ville jag egentligen inte gör så mycket svåra övningar eller så så vi försökte helt enkelt bara hålla formen uppe  så att säga :) Visst det går på tok för fort men hon bjuder iaf och det är det absolut viktigaste just nu :) jag avr stolt över henne, för vi har kommit så långt att hon inte längre tramsar när hon ska gå över bomamr i början, hon bara kollar lite och sen traskar hon över. Blev dock inte så mycket på film då minnet tog slut, typiskt mig att inte kolla det. Dock såg jag att kvalitén verkligen var urkass, så det får bli filmkameran nästa gång istället för digitalkameran ;) Sen var jag klumpig nog att välja ett par oskodda ridbyxor och glömde bort att det var hoppsadeln jag skulle ha :P den är fortfarande väldigt hal eftersom den är helt ny. Så jag gled runt som en liten jag vet inte vad i sadeln :P så aa det ser nog ännu mer fjäning och ostabilt ut än vanligt ;) Men jag slänger in ett par bilder och en film iaf :)




Ursäkta för min hmm KASSA sits, eller står eller vad tusan jag gör. Gissar på att hon gjorde något knas och att jag under inga omständigheter ville dra henne i munnen. Jajamen så det kan gå :P fulaste bilden någosin på mig tror jag. Men mamma lyckades inte med så många över hindret eftersom hon inte använt kameran mer än ett par ggr :P


Söthästen :D <3



Kommentarer
Postat av: Emily

Vad trevlig galopp hon får när hon har mer fart! Hon ser ut att tycka det är roligt iallafall haha full fräs :) Manen såg ju fin ut med (A)

Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Aw, tack så jätte, JÄTTEmycket! :'D

2009-11-30 @ 20:15:35
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Emily

Sv: Ja haha allt kan inte vara perfekt :)



Hoppas med inget är knas med Prins :/ tråk att han inte känns som vanligt! Regnar det inte imorgon så måste jag testrida dressyr x)

2009-11-30 @ 22:43:00
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Warnmark -bloggen för dig och din häst

Väldigt fin häst du har! =)

2009-11-30 @ 22:58:05
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback